SAÇ TEDAVİLERİ HAKKINDA

Erkeklerde Saç Ekimi

Son zamanların en popüler ameliyatlarından biri de saç ekimidir diyebiliriz. Her ne kadar uygulama olarak lanse edilse de bunun bir ameliyat olduğu ve mutlaka doktor gözetiminde, cerrahi ameliyat prensiplerine bağlı kalınarak yapılması gerektiği akılda tutulmalıdır.

Saç dökülmesi daha çok erkekleri etkilemekle beraber kadınlarda da gözlenen istenmeyen bir durumdur. Birçok sebebi vardır; hormonal bozukluklar, aşırı stres, kansızlık, vitamin ve çinko eksiklikleri ve genetik faktörler. Erkeklerde tepe ve alın bölgesi en çok dökülen yerlerdir çünkü bu bölgedeki foliküller testesteron hormonuna duyarlıdır. Dirençli olan ense bölgesi ise neredeyse hiç dökülmez. Saç ekiminin ortaya çıkışı da buraya dayanır, ensedeki foliküller alınır ve eksik olan yerlere taşınır.

Şu anda en sık kullanılan ve gerçekten başarılı sonuçları olan FUE (Foliküler ünite ekstraksiyonu) tekniğidir. Bu teknik eskiden kullanılan diğer tekniklere göre hem daha güzel sonuçlar verir hem de riskleri daha azdır.

Erkeklerde ve Kadınlarda Saç Ekimi

PRP UYGULAMASI

PRP, cerrahi olmayan saç tedavisi kapsamına girer.PRP Tedavisi Nasıl Yapılır?

FUE YÖNTEMİYLE SAÇ EKİMİ

Saç ekimi operasyonunda en gelişmiş ve en yaygın teknik FUE tekniğidir. Altın standart olarak kabul edilen FUE

SAÇ EKİMİ ANALİZ & PLANLAMA

Saç ekimi planlanırken hastanın yaşı, genel sağlık durumu, dökülme tipi, saçın yapısı gibi kriterler göz önüne alınarak doğru bir planlama yapılması gerekir.